Välkommen till Städhem!

Vi är ett företag som gör allt för att underlätta din vardag på bästa sätt. För att kunna göra det har vi duktig och engagerad personal, för tillfället arbetar ca 60 personer på Städhem. Vi har förmånen att hjälpa många hundratals kunder varje månad, inget uppdrag är för stort eller litet. Vi hjälper till hemma hos dig, på kontoret, i din bostadsrättsförening eller på bygget.

För oss är det viktigt att vår personal känner trygghet och trivs hos oss. De måste även få rätt förutsättningar att kunna utföra sitt arbete hos våra kunder. Det handlar om få rätt tid så de inte känner stress, rätt material och medel, utbildning och support. Då skapar vi bäst förutsättningar för du som kund ska bli nöjd med vårt arbete.

Ibland blir det tyvärr fel när vi har utfört våra tjänster, det är mänskligt men du kommer förstå att vi bryr oss . Vår kvalitetsgaranti innebär att vi alltid rättar till det som mot förmodan är bristfälligt utfört. Vår ambition är att skapa långa relationer med kunder och personal. När vi lärt känna varandra ordentligt blir det alltid lite bättre.

Slutligen några tips för dig som nu ska välja ett företag att samarbeta med. Börja med att ringa företaget för att boka ett möte där ni tillsammans går igenom dina önskemål. Känns det bra efter mötet så besöker du även företagets kontor, är det ordning och reda där så kommer troligen samarbetet fungera bra. En självklarhet är att erbjuda personal schysta villkor och kollektivavtal, ingen vill inte vara delaktig till att skapa en otrygg bransch för de som jobbar där.

Välkommen att kontakta Städhem för en enklare vardag!

Hantering av personuppgifter

Vi behandlar dina personuppgifter i enlighet med dataskyddsförordningen GDPR.

Från 25 maj 2018 gäller nya regler, EU:s nya allmänna dataskyddsförordning (GDPR), för hur företag, organisationer och myndigheter i EU får behandla personuppgifter.

GDPR syftar till att du som kund ska känna dig trygg med hur vi använder din mailadress, telefonnummer och andra personuppgifter. Du ska få bättre översikt och mer kontroll över de personuppgifter som företag och andra organisationer har om dig. Med andra ord blir det nu enklare för dig att se de personuppgifter vi har registrerade om dig och få upplysningar om hur vi använder uppgifterna.

Vilka personuppgifter registrerar Städhem och i vilka syften använder vi dem?

Städhem använder de uppgifter som kunden lämnat i syfte för att vi ska kunna erbjuda och utföra våra tjänster på bästa sätt, för att kommunicera med dig och ansöka om RUT-avdrag till Skatteverket. Exempel uppgifter är namn, personnummer, adress, telefon, e-post samt information om de tjänster vi hjälper dig med och hur de ska anpassas i ditt hem.

Behöver jag som kund göra något?

Du behöver inte göra någonting i anslutning till att de nya reglerna införs. Om du har frågor om hur Städhem använder och skyddar dina personuppgifter, välkommen att kontakta vår kundtjänst på telefon 021 – 448 40 40 eller kontakt@stadhem.se.

Nedan finner du några av de företagskunder, föreningar och partners som vi arbetar med.

Kontakta oss

Du kan skicka oss ett mail och återkommer vi till dig så snart som möjligt.

Not readable? Change text. captcha txt
0