Bli en del av vår franchisekedja!
Städhem startade verksamheten 2014 och är idag etablerade med 4 kontor som drivs både som franchise och egna enheter. Vårt huvudkontor finns i Västerås med ekonomi- och löneavdelning, kundtjänst, HR-funktion och sälj- samt marknadsavdelning. På Städhem arbetar kompetenta personer med lång erfarenhet från branschen.
En städfirma med extra allt
Följ med på en spännande resa med ett av Sveriges snabbast växande städbolag. Marknaden för städtjänster växer och vi söker dig som vill vara med i expansionen av Städhem. Välkommen till ett beprövat och utvecklat koncept som gör din startsträcka kortare så du kan fokusera fullt ut på att utveckla din verksamhet. Städhem består av ett fantastiskt team av duktiga medarbetare som hjälper varandra att lyckas.
Detta erbjuder vi dig som franchisetagare hos Städhem
Utbildning och processer
- En gedigen utbildning vid uppstart med genomgång av processer, arbetssätt och administrativa system
- Tillgång till dokument kring alla delar av vår verksamhet
Koncept och varumärke
- Ett etablerat koncept och starkt varumärke för både privat-och företagsmarknaden
- En tydlig och genomarbetad grafisk profil
Kundtjänst
- Vi är din kundtjänst när du sitter i möten, sjukdom eller är på semester
- Vi svarar på frågor, tar emot förfrågningar och bokar kundbesök i din kalender
Marknadsföring
- En beprövad modell för att snabbt kunna växa med kunder och personal
- Tillgång till marknadsmaterial med annonser för både tryckt och digital media
- En hemsida anpassad för din lokala marknad
- En lokal företagssida för sociala medier anpassad med vår grafiska profil
Ekonomibyrå
- Ekonomitjänst med löpande bokföring, löneadministration, RUT-ansökning och övrigt arbete till färdiga rapporter
- Stöd för ekonomisk uppföljning och analys av din verksamhet
- Fakturaservice med fakturering, kravhantering och inkassofunktion
HR-funktion
- Tillgång till stöd och verktyg för rekrytering av personal och andra löpande personalärenden
- Tillgång till stöd för systematiskt arbetsmiljöarbete
- Tillgång till stöd för samverkan och dialog med fackförbund
- Tillgång till system för att löpande arbeta med att förstå dina medarbetares behov, utmaningar och motivationsnivåer
Administration och support
- Webbaserat affärssystem för personal och kunder helt anpassat för vår bransch
- Löpande stöd och support, utbildning inom våra olika tjänsteområden och regelbunden erfarenhetsutbyte
- Vår samlade kompetens från branschen finns alltid tillgänglig i din verksamhet för att du lyckas som franchisetagare hos Städhem
- Central inköp för allt som behövs i din verksamhet som t ex system, telefoni, material, medel och kläder
Vi söker nu franchisetagare till Örebro och Uppsala. Kontakta VD & Franchiseansvarig Stefan Karlsson på e-post stefan.karlsson@stadhem.se